Monday, December 1, 2008

kriminelle snarveier

I Aftenposten er det et bilde av en dame som går på gaten i Venezia, jeg prøvde å flytte bildet av henne og gaten inn på denne siden, men det fikk jeg ikke til. og så kom jeg til å tenke på at det kanskje ikke er lov heller. Og da, kom jeg til å tenke på at det er mye jeg ikke vet om lover og regler på internettet.

For en tid tilbake kjørte Thomas til barnehagen en morgen, og han hadde det litt travelt. Da tar man en snarvei, om man kan. Og det kunne han. Det kostet tre tusen fire hundre kroner.

Og nå ble jeg plutselig litt usikker, for snarveier finnes det jo nok av her i den digitale verden (selv om noen av dem fører rett inn i intetheten)...

Jeg nøyer meg med å fortelle at denne damen, i Venezia stod med vann til hoftene, midt i gaten. Og jeg lurer bare på hvorfor hun stod der, når det var så mye vann.

2 comments:

Lisa said...

du kan jo for eksempel henvise med nettadressen da, så kan vi jo gå inn og se.

Var Thomas en av dem som ble tatt da de hadde "storaksjon" på alle de som kjørte den bilfrie veien?

maja said...

Det er sant, Lisa, det kunne jeg.

Ja, han var nok en av dem.