Tuesday, December 16, 2008

min mor kannibalen

Jeg har en mistanke om at jeg var en særdeles lettlurt unge. Jeg TRODDE nemlig at jeg het maja paja filifjong, ganske lenge. En annen ting jeg trodde (lenge det også) var at salami var laget av menneskekjøtt...
Samtalen forløp omtrent som dette:
Maja: Hvorfor heter det salami?
Mamma: Fordi Fantomet fant den opp!
Maja: Hæ?
Mamma: Ja, han var så fryktelig sulten, og så hadde han ikke mat, og da lagde han pølse av kjæresten sin, og når han spiste den gråt han og sa "Å Sala Mi Sala Mi" derfor heter det salami, kom nå.

5 comments:

Lisa said...

nuvel, du er jo ikke så verst lettlurt i voksen alder heller da...;)

gunn said...

Ja men enn ho Sissel som sa at brennmagneter kunne spises vi måtte bare legge dem til tørk på bergan. Vi så gjorde men det ble bare en ring med ett kryss i midten igjen.

Kamilla said...

Tullejente! Du HETER jo Maja Paja Filifjong!

maja said...

Lisa: Sant!

Tante gunn: Smakte dere på dem da?

Kamilla: Se der, nå ble jeg plutselig i tvil igjen!

gunn said...

Nei vi smakte vel ikke på dem. Men de kan brukes som kløpulver.