Friday, October 12, 2012

Fredag og (hahahaha) Helg

Å bygge Hus er noe av det artigste jeg har vært med på å gjøre, i hele mitt liv. Og jeg, synes selv, jeg har hatt et ganske artig liv, sånn jevnt over. Men slitsomt, det kan vi vel ikke påstå at det ikke er. Heldigvis får vi god hjelp, og jeg sier det igjen, uten Hjelp ingen Husbygging!

Det gav oss mange ekstra timer i går at Selveste Bestemor kom og overtok styringa her heime etter middag. Og jeg slo personlig rekord i å produsere støv! Supermann slår meg riktignok ned i støvlene når det kommer til sparkelpussing, men hva annet kan man vel vente?

Dagen i dag bærer preg av unger med høstferie og foreldre som ikke akkurat planlegger på barnas premisser. Heldigvis har vi Blåbryggefolk i nærheten, som stiller med lekekamerater sånn at jeg kan fyke rundt og handle (enda mer!) sparkel.

Plan for dagen: Sparkle (egentlig burde vi bare hatt plan for Uka, kjenner jeg).

Dagens utfordring: Hvem av oss skal være heime og hvem av oss skal opp og arbeide?

Dagens motto: Fredagspizza i magen gir slettere vegger!


No comments: