Thursday, October 25, 2012

Torsdag og fem års bryllupsdag!

For fem år siden møttes Supermann og jeg i lunsjen, I Tinghuset i Trondheim. Og det var så fint! Lunsjen etterpå var også fin, for ikke å snakke om tapasen "Fucking Beauty"- gjengen ordnet i stand på ettermiddagen. Bryllupsnatten var ikke så begivenhetsrik, jeg sovna klokka ni (Ja, det var den tida guttene ikke sov om natta, og vi ante ikke at det skulle gå enda to år før vi fikk ei hel natt søvn), men Thomas tok et glass konjakk sammen med Bård, og hadde (i følge seg selv) en god avrunding på en helt spesiell dag.

Og nå er vi her. I innspurten av Husbygging. Hvem skulle trodd det? Jeg så for meg et liv i kollektiv på Svartlamon, og ikke som besteborgerlig Huseier i byggefelt. Men sånn kan det altså gå. Og godt er det, for meg!

Plan for dagen: Vi tenkte vi skulle feire bryllupsdag, så Selveste Bestemor kommer og henter guttene og tar dem i ettermiddag. Og hvordan vi feirer? Med å male taket så klart. 

Dagens utfordring: Det er i grunnen ikke en utfordring i Husbygging, men på grunn av Husbygging kan jeg ingenting om de temaene jeg skal snakke om i radioen i dag. Det skulle jeg helst ha kunnet. 

Dagens motto: Tak blir finest om de males på Bryllupsdager!

No comments: