Sunday, October 28, 2012

Søndag og en sovende Filifjong

Natt til lørdag og i går kveld har jeg sovet elleve timer (hver natt). Jeg legger guttene, og skal bare hvile bittelitt før jeg går ned igjen. Ja, du kan tenke deg hvordan det går. Jeg våkner i det Supermann skal legge seg, og da er det alt for seint å stå opp igjen. Vi får tro at jeg er uthvilt nok nå, og klar for mer maling! I går fikk vi ferdig tre vegger i stua, og det kjennes helt utrolig deilig å begynne å sette "ferdig-stempelet"!

I går kom onkel Viktor og Den andre Superstorebroren, og badet oppe begynner å se klart ut til fuging, bare en vegg og dusjhjørnet igjen. Ja, og så gulvet da...

Plan for dagen: Nevnte onkel og Storebror skal, sammen med Supermann flise bad. Farfar og jeg skal male (og bare ettersparkle litt, og siden det er så lite sparkling igjen setter vi det i parantes)

Dagens utfordring: Med så mye hjelp vi er mottakere av er det nesten frekt å komme med problemstillinger, men vi har et gulv som er ei uke forsinket, og det kan vi ikke tenke for mye på...

Dagens motto: Ferdigmalte vegger er de fineste!

No comments: