Tuesday, October 16, 2012

Tirsdag og så langt, alt vel.

Det er mange som har advart meg om at jeg kom til å bli så lei, sliten og utålmodig i veien fram mot Ferdig Hus. Vel, nå som det nærmer seg slutten kan jeg tillate meg å si at det ble jeg ikke. Ikke til nå i alle fall, og vi har holdt på i nærmere fire år, siden de første katalogene kom på stuebordet i Det Blå Huset ved Havet. Så noen uker til holder det vel. Jeg vil faktisk gå så langt som å anbefale andre å gjøre det samme. Tenk det.

I går fikk jeg jammen ei god formiddagsøkt med pusing før jobb. Og Supermann tok over da jeg kom heim på kvelden, så alt i alt holdes Planen. I natt gjorde vi opp status, og budsjett holdes, dugnadsgjeng kommer til helga og det meste er i rute. (Nå kjenner jeg at jeg ble litt nervøs, når alt tilsynelatende går så bra, er det bestandig ett eller annet som sprekker. Kan vi bare liste oss stille forbi og late som vi ikke sa noe om dette?) ... (Takk!)

Plan for dagen: Handle tretti liter SENS i fargen chi (og så en halv million andre ting, som teleskopstang, lim, mansjetter og saker jeg ikke ante fantes før dette Huset dukket opp i livet mitt)

Dagens utfordring: Det begynner å minke kraftig på kontoen, og det var lønn i går...

Dagens motto: Det er i høstsol de fineste husene bygges.

No comments: