Saturday, October 6, 2012

Lørdag uten sparkel (for noen av oss)

Husbyggeblogging 80 mil borte fra Huset som skal Bygges er litt vrient, men vi kan ikke la oss stoppe av den grunn!

Kjøkken er bestilt. Og betalt. Vår gode hjelper i kjøkken, Gro, sa at jeg måtte regne Mange timer på IKEA for å bestille. Siden vi hadde bestemt oss på forhånd tenkte jeg at det ikke kunne ta Så lang tid. Men Gro hadde rett, som vanlig. For det første var det kjøkkenet vi  (nesten) hadde bestemt oss for på langt nær så fint live som det var i katalogen. For det andre var det kjøkkenet vi hadde satt opp som reserve heller ikke noe særlig der det stod oppe på Leangen mellom de ørtogførti ulike variantene av kjøkken man kan velge mellom. Altså, måtte jeg finne noe helt annet. Og det gjorde jeg. Til slutt. Og det blir akkurat så fint som vi vil. Takk og lov!

Plan for dagen: Supermann og SuperBrage skal sparkle litt (når Odin er i bursdag). Jeg skal traske rundt i Trondheim med dårlig samvittighet for at jeg ikke sparkler (og siden jeg ikke kjenner noen her i byen som bygger og/eller pusser opp er det ingen å sparkle hos heller, om jeg nå ville det aldri så mye).

Dagens utfordring: Ikke få panikk selv om det går en hel dag uten at jeg får gjort noe som helst nyttig ifbm Husbygging!

Dagens motto: Gamle venner blir som nye når man møter dem igjen, og Husbygging er ikke viktigere enn man gjør det til!

No comments: